mandag 14. desember 2015

J u l e u t s t i l l i n g e r o TV s t u d i o



Desember er den travleste tiden som dekoratør og en tid som jeg syns er helt fantastisk kjekk. 
I år har det vært enorm pågang og jeg kjenner at det skal bli deilig med juleferie. 
På bildene viser det litt om hva jeg har jobbet med . 
Jeg har laget 3 Julevinduer i Haugesund sentrum , for skoMani kjeden , jeg har dekorert resturanten og tønneloftet til Haugesunds sildeslott - Stålehuset . 
Oasen julemagasin er ute nå , hvor jeg har 18 sider styling ! Det er jeg veldig stolt over 
Her kan du se magasinet i sin helhet http://www.joomag.com/magazine/oasen-storsenter/0577032001448367609?short 
For uten om oasenstorsenter jule dekor har jeg laget advent i studio til TV- Haugaland og dekket border til firma julebord og 60 års dag. 

Snart skal dere få se før og etter bilder av en gang jeg har gjort "ny" 

Ha en super uke i denne deilige desember 
Karianne 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne