søndag 1. november 2015

l a t l e y

Molekule 


Mani sko 


Endelig en oppdatering - her er litt hva jeg har jobbet med i brandbyvikse den siste tiden. 
Som tidligere nevnt har jeg designet et ullkule teppe  (Karianne) i samarbeid med Molekule , dette teppet har blitt bestselger , og er nå i salg i den flotte interiørbutikken Brun'o i Haugesund sentrum. Der er også woodpiece fra min wood kolleksjon også i salg . I samme teppe design selges også gryte underlag og stolputer . En lekebutikk på Grynerløkka i Oslo har også teppe i salg. Jeg er veldig stolt. 
Som vindus dekoratør for Mani kjeden , har jeg vært så heldig og lage "Viking" kampanje med egen produsert woodwall og woodstock , woodstock har jeg solgt tom på lager nå, men har ny produksjon på tørke. 
I Wood kolleksjonen min har det nye produktet " woodslice " blitt en kjempe hitt , det er egne  produserte øyredobber i ulike størrelser . Mer om dette kommer etterhvert  PR dags dato er disse kun å få kjøpt via min Instagram og blogg . 
På Oasenstorsenter har jeg jobbet på kryss av interiør kampanjer , julemagasin , stylinger, produkt bilder , farsdag , Halloween og fotoshoot i ishallen med 9 modeller - hvor jeg hadde ansvar for alle stylinger og klær. Fantastisk energisk jobb! 
Lekebutikken på Oasenstorsenter har skiftet lokal og navn , jeg ble leid inn for å lage vindus utstillinger , det var en ny måte å jobbe på og veldig kjekt. 
I forbindelse med interiør dagene var jeg hovedpremien til en styling av et rom- før og etter bilder kommer når jeg har utført jobben . Deg blir super kjekt. Innimellom har jeg laget utstillinger på senteret og oppdatert studio til TV- Haugaland . Noen timer i lærer rollen på Haugaland videregående skole har jeg også testet meg i - Det har vært en sinnsykt kjekk periode og veldig travel. Nå står jul på programmet og flere nye samarbeids avtaler ! Jeg eldker jobben min!! 

1 kommentar:

  1. FLINK!
    Jeg er så imponert Karianne, men det vet du jo :)
    Dette høres så kjekt ut, så herlig å kunne jobbe med det man elsker aller best, og å få brukt kreativiteten sin på en fantastisk måte - du får det virkelig til, og det unner jeg deg VELDIG !!! :))

    STÅ PÅ!

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne