søndag 6. september 2015

B l o m s t e r & d e k o r


Noe av det som får meg i godt humør , og gjerne det lille ekstra som skal til for å gjøre reint i huset og lage noe ekstra godt - er blomster.
Hvite blomster , og mange av de! 
Alt ser så nytt og friskt ut, om det er en bukett hvite blomster. 
Datteren min Mari er super flink til å lage blomsterkranser og de kan en også pynte med inne. ( selv om de ikkje lever særlig lenge , gjør de seg godt på bilder og gleden av å hatt en på hode) 
Det som er ironisk ( egentlig ikkje , siden jeg overhode ikkje har grønne fingrer) er at alle mine hvite nydelige Hortensier ute , er blitt blå!!!! 
De som har peiling sier at jorden i beddet er for sur ? - men jeg er like blid, for jeg har klippet av alle og gitt en stor bukett til mamma. 
Bedre bare grønn enn blå!!! 


God ny uke 
Karianne 


1 kommentar:

  1. Blomster er herlig♡
    Jeg vet ikke om noe bedre enn fredager med nyvasket hus og en bukett blomster:)
    Eller en markblomstbukett på sommeren♡
    Kranser er fantastisk, og kan brukes både på hodet, på døren eller som bordpynt med et lys i midten :)

    Nydelige bilder :))

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne